Atpakaļ

Iespējamie kases darbības traucējumi.

 

Kā rīkoties gadījumos, kad beidzās kases lenta, čeks neizdrukājās un pirkuma grozs nepazūd no monitora.

  1. Nomainiet kases lenti.
  2. Izdrukājiet pēdējā čeka kopiju noklikšķinot uz ikoniņas „Pēdējā čeka kopija”, kas atrodas uz pamatvirsmas (desktop). Atcerieties, ka lai no RAXa nokļūtu uz pamatvirsmas ir jāspiež taustiņu kombinācija `Alt + TAB`. Ja čeka kopijā ir tās preces, kuras nav nodzēsušās no pirkuma groza, tad veiciet tālāk aprakstītās darbības, ja čeka kopijā ir iepriekšējais izdrukātais čeks, tad atgriezieties RAXā un beidziet pārdošanu ar taustiņu `End`.
  3. Saglabājiet pirkuma grozu ar taustiņu kombināciju `Alt + F5`. Monitorā parādīsies lodziņš, kur jāievada pārdošanas nosaukums. Ievadiet, piemēram, burtiņu „A”. Ar `Enter` apstipriniet to, ka vēlaties saglabāt šo pārdošanu ar nosaukumu „A”, pirkuma grozā pazudīs iepriekšējā čeka rindiņas. Varat turpināt pārdošanu, bet obligāti jāizpilda 4. punkts!
  4. Beidziet saglabāto pārdošanu „A”. Tas jādara pie servera: jāatver Pārdošana -> Pārdošanas veikšana -> K CHANGE. Respektīvi, jāatver kase ar nosaukumu „CHANGE”. Kad esat pārdošanas logā, jāspiež `Alt + F6`, ar `Enter` taustiņu jāizvēlas jau iepriekš saglabāta pārdošana „A” un jābeidz tā ar `End` -> `Enter`.

Atpakaļ